Mw Hemingway

A WikiFur wikiből
Mw fursona.png

Mw, Minutecat (szül. 1993 januárjában) egy váci furry artist, aki jelenleg elektronikai-orvostechnika műszerek és tesztelés modulon egyetemi villamosmérnök hallgató.

Mw a Hunpaws csoport egyik, és a Bolyh csoport egyedüli alapítója, valamint a Wildcard[1] nemzetközi convention egyik főszervezője is, melyben fejlesztői és ütemezői feladatokat lát el.

Fursona[szerkesztés]

Mw fursonája egy űrmacska, ami elsődlegesen egy űrlény, egy macska kinézetével és raptor-szerű farokkal. A fanfictionje szerint ezek a lények egyfajta menekültek a bolygójukon bekövetkezendő apokalipszis miatt, ezért egy önfenntartó mesterséges világba töltik át a tudatukat. Így próbálva élni egy teljes életet életük hátralevő részére, az ürességben keringve.

Művészete[szerkesztés]

2012 óta a hagyományos módon rajzolt skicceivel lehet inkább találkozni, melyet szigorúan HB rotring ceruzával rajzol. Ezen kívül számos felhasználói programot is önbizalommal kezel, mint a Photoshop, Flash és a ZBrush. Megemlítendő, hogy a fandomba érkezése előtt inkább a zenélésben élte ki magát, mint house/progressive DJ, illetve zongorista.

Nemzetközi Convention-ök[szerkesztés]

Referenciák[szerkesztés]

  1. Wildcard hivatalos oldala

Külső Hivatkozások[szerkesztés]