TubeDog

A WikiFur wikiből

Róla[szerkesztés]

TubeDog Profilkép 2016-ból
TubeDog profilkép.png
Forrás: A képet rajzolta Netevir
Fursona TubeDog
TubeDog ref sheet 2014-ből
TubeDog ref.jpg
Forrás: TubeDog
Fursona TubeDog

Története[szerkesztés]

TubeDog 2013 novembere óta aktív tagja a fandom-nak (ekkor regisztrált a furry.hu fórumra). Sajnos nem a legelegánsabban indult a bemutatkozása, valamint rengeteg apróbb ballépése volt hiszen először használt fórumot. Később a furmeet.hu oldalon is aktív volt megjelenésekor. Itt már egy kicsit jobban indította magát de megint kudarcba fulladt. A fórumokon már egyáltalán nem aktív 2014 óta. Többnyire a Bolyh facebook csoportban és hozzá tartozó Telegram csoportokban aktív.

Tanulmányai[szerkesztés]

2013-ban kezdte meg a középiskolai tanulmányait a Bláthy Ottó Villamosipari Szakközépiskolában (Későbbi neve MSZC Bláthy Ottó Villamosipari Szakgimmnáziuma) Informatika ágazatban. Jelenleg itt tanul.

Iskolai munkásságai[szerkesztés]

Első évtől kezdve aktívan segédkezett az iskolai rendezvények lebonyolításában. Rengeteg nyílt napon volt jelen előadást tartott az iskolai szakkörökről. Több pályázaton is részt vett melyeket szinte kivétel nélkül sikeresen zárt. A Miskolci Egyetem által kiírt országos webfejlesztői versenyen a legjobb 6 csapat közé bekerült 5. helyezést ért el csapatával a "The B-Team"-el. Iskolaújság megvalósításában is szerepe volt habár a változatát nem fogadta el az iskola. A jóváhagyott változat amibe végül csak egyik cikkje került be jelenleg online megtekinthető a http://news.blathy.hu oldalon.

Készségei[szerkesztés]

Jelenleg Informatika irányban webes ágazatokban jártasabb. De a C# nyelven is tud programozni.

Fursona[szerkesztés]

  • Részben Husky részben Róka fajú.
  • Kék szőrzetű.
  • Zöld szemű.
  • Belülről is kék.

Kezdetektől fogva egy ölelgetni való kék husky zöld szemekkel akinek jellegzetessége az orrán mindkét oldalon húzódó 3 fekete csík szerű minta ami valószínűleg a rókai öröklődéséből származhat (de miért pont 3?). Továbbá kívül belül kék, kék a nyelve, kék a szája, kék a belseje.
Természete meglehetősen egyedi. A fárasztó viccekkel ölni tudna, de többnyire próbál segítőkész lenni és odafigyelni arra hogy minden a lehető legmegfelelőbb módon haladjon / oldódjon meg.