Zelus Celsitudo

A WikiFur wikiből
Zelus Celsitudo
ZelusBadge.png
Rajzolta: Azshara kletete
Fursona Sarki Róka
TevékenységJátékfejlesztő informatikus, Adminisztrátor, Szervező, Összeköttető

Zelus Celsitudo (Zelus, Shan) egy szlovákiai magyar, aki 2009 tavaszán csatlakozott a furry szubkultúrához. Kezdetben kedvenc írójától átvett Shan néven főleg a Second Life nevű virtuális világban képviselte magát, ahol többek között a magyar furry közösségnek biztosított teret. Ezek után két évre elvonult, hogy újult erővel visszatérjen, immáron Zelus Celsitudo név alatt. Egy ideig aktivitása magyarországon csak a Mondocon nevű eseménysorozatra korlátozódott le. Közben rengeteg szlovák furry barátságát nyerte el, és ezzel együtt pár új képességet is elsajátított. Később társalapítója lett egy furry csoportnak, mely kevés idő alatt naggyá nőtte ki magát, Ezzel egyidőben fursuiterré vált. Részt vett Magyarország első furry regényének az Állatok maszkabálja címre hallgató kriminek debütálásán a nemzetközi könyvfesztiválon, mint fursuiter. Egy későbbi eseményen pedig lehetőséget teremtett szlovák-magyar barátságok kialakítására. A közösség felé irányuló szeretetére hamar felfigyeltek és felkérték adminisztrátornak a legnagyobb magyar furry csoportba, a Bolyhba. Az ajánlatot készséggel elfogadta.

Nevének eredete[szerkesztés]

(Feltöltés alatt)

Fursona[szerkesztés]

Zelus fursonaja egy városi környezethez szokott Sarki Róka (Urban Fox). Bundája hófehér, Szeme és haja koromfekete. Frizurája elején található egy ciánkék tincs, mely erőteljességével megbontja a fekete-fehér róka képét. A szín maga az erős kontrasztot, a hideget és Zelus jelenlegi munkahelyéhez fűzött hűségét szimbolizálja. Ez a tincs az egyetlen jelentős változtatás 2009 óta.

Képességek és művészet[szerkesztés]

(Feltöltés alatt)

Elérhetőségek[szerkesztés]

Nemzetközi Gyűlekezetek[szerkesztés]

Év Con
2015 Snowfur
2016 Snowfur
2016 ČeSFur
2016 Eurofurence