Mw Hemingway

A WikiFur wikiből
Mw fursona.png

Mw, Minutecat egy furry alkotó. Jelenleg a Szerzet közösség szervezője és a YeenBug Studio[1] társalapítója. Villamosmérnöki diplomája mentén műszaki és informatikai területen dolgozik. Felesége Yeen, a közös műhelyük másik társalapítója.

Több közösségen belül is aktív szervező. Szívesen vállal érettségi felkészítést matekból, fizikából, vagy segít rajz alapokban, programozásban, angolban, és szakdolgozat írásában is.

Személye számos furry körben megosztó. Nyitottsága ellenére a visszajelzések alapján érzelmileg hideg és hajlamos a nagyképűség érzetét kelteni. A beilleszkedési problémáit alátámasztja, hogy időről időre újabb csoportokba kér engedélyt belépni, stabil tagságai ellenére is.

Archívum[szerkesztés]

Mw a Bolyh facebook csoportok alapítója, és a 2017-ben lemondott Wildcard[2] nemzetközi convention kísérlet egyik főszervezője is volt.

Fursona[szerkesztés]

Fursonája egy Canvas Litra, egyszerűbben űrmacska. Ez egy saját faj, amik kinézetük alapján macskákra hasonlítanak, kiegészítve polipcsáp-szerű farokkal és nyelvvel. A fanfiction szerint ezek a lények menekültek a bolygójukon bekövetkezendő apokalipszis miatt, ezért egy önfenntartó mesterséges világba töltik át a tudatukat.

Fursuit[szerkesztés]

2019 óta birtokol egy páros partial jelmezt feleségével. Mindketten tuxedo macskák eltérő szemszínnel és fekete-fehér mintázattal. Mindkét jelmezt Yeen készítette.

Művészete[szerkesztés]

Mw eleinte zenei oldalról volt ismert furry körökön kívül. Zenei általánost végzett, majd 2008-tól számos helyen vendégelőadó zongorista volt. Középiskolai éveiben house/progressive DJ-ként tevékenykedett, illetve dalokat írt saját szórakoztatásra a csendesebb éveiben. Zenei tevékenységének egy technikai baleset vetett véget, mely után felhagyott a zenéléssel.

2011-től a furry közösségen belül tanult meg rajzolni, amiket rendre ceruzával készít elő, és egérrel digitalizál (Photoshop). A tanulási folyamatának része volt a gyurmaszobrászat is, melyet idővel műgyanta fursuit-ok öntéséhez is felhasznált.

2017 nyarán ismerte meg Yeen-t, és a jelmezkészítés miatt számos további művészeti területbe is belevágott: Illusztráció (Illustrator) gépi hímzés (Pfaff), 3D modellezés (Blender), motion capture (MoveNet), 3D nyomtatás (Anycubic), játékfejlesztés (Godot), műgyanta és szilikon alkatrész készítés, videóvágás (PremierePro).

Nemzetközi Convention jelenlétek[szerkesztés]

Referenciák[szerkesztés]

  1. YeenBug Studio hivatalos oldala
  2. Wildcard hivatalos oldala